[تجربیات و راهنمایی های یک مارگزیده از کنکور ارشد آی تی]

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شبکه کراس اند راس و این همه حجم! چه باید کرد؟!

بعد از چن مدت ننوشتن...(ینی الکی مثلا درگیر درس بودم نمیرسیدمآرام) گفتم کمی درمورد اینکه خودم چطور دارم با این کتاب حجیم شبکه کراس راه میام بنویسم!..

عرض کنم که این کتاب با این حجم و این کنکور و این زمان اندک!... چشم ها را باید شست! جور دیگر باید خواند!

ادامه مطلب ...
۹ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

یک راز!! جزوه سرکلاسی سه نفر از طراحان کنکور!!!

قصد معرفی چیز خفنی را دارم! اوهوم!

جنابان دکتران عالی مقام! دکتر دهقان(سلکتور سوالات ساختمان داده)، دکتر صبایی(سلکتور سوالات شبکه) و دکتر پدرام(سلکتور سوالات سیستم عامل) طبق یک سری اخبار موثقی(الکی مثلا من با بالا در ارتباطم!!!) از کسانی که نخواستن نامشون فاش بشه :) مثکه ظاهرا لابد! از طراحان سوالات کنکور هستند!

لذا برآن شدم! تا جزوه های سرکلاسی این عزیزان(که اتفاقا خیلی وقته تو اینترنت هستشون و منم از همیجوری دانلود کردم!) رو برای شما عزیزان جان!! قرار بدم... ممکنه بفرمایید که اگر جاهای دیگه هست، چه ارزشی داره که اینجا هم آورده بشه؟! اونم بدون رعایت حق کپی رایت سایت قبلی؟!! و پاسخ! اینکه جاهای دیگه وسط کلی جزوه مزوه دیگه اینا رو هم آوردن برا دس گرمی! غافل از اینکه اینا جزوه سلکتورای کنکور هست!! لذا فرقش اینه که بنده ی حقیررررررررر!!! راز این عزیزان رو فاش نمودمآرامآرامآرام(الکی مثلا جز من هیشکی نمیدونست!!!چشمک)

به روز رسانی: برخی دوستان ظاهرا نتونسته بودن دانلود کنن با این لینکا، دیگه آپلود گردم تو مدیا فایر و لینک مدیا فایر جزوه ها رو هم گذاشتم..

راز!!

طبق معمول! به ادامه ی مطلب مراجعه کنیددددد!(اصن خودم متنفرم از اینکه اصل مطلبو میذارن تو ادامه مطلب که کاربر یه کلیک و چن تا اسکرول اضافه کنه براش!! ولی چه کنیم که SEO را هم باید دریابیمچشمک)

ادامه مطلب ...
۲۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

واقع بین باشید!

چن روز پیش که دفترچه ثبتنام اومد و پنبه کسایی که فک میکردن شبکه و امنیت میره زیرمجموعه کامپیوتر و کلی درس جدید خونده بودن(منجمله خودم)، یه جا رشته کرد!! یاد این عکس افتادم! و با خودم گفتم اگه غیر از این بود باید شک میکردم!!

واقع بینی در رسیدن به هدف

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

نکاتی از یک مارگزیده ی شبکه و امنیت! اشتباهات منو تکرار نکنید!

امروز که دیدم بر خلاف همه گمانه زنی ها، امنیت(یا همون رایانش امننننن!!) و شبکه همون آی تی باقی مونده، دقیقا یاد پارسال افتادم که دفترچه اول اومده بود و امنیت و شبکه رفته بود زیرمجموعه کامپیوتر... بعد از یک هفته هم برگشت! که هردوی این اتفاقات انصافا به من ضربه زد! در واقع من این بحرانو نتونستم مدیریت کنم!

این شد که گفتم چن تا نکته طلایی از یک پیر کنکور امنیت و شبکه! یک مارگزیده! که از ریسمون سیاه و سفید میترسه! بنویسم بسا کسی خوند و اشتباه پارسال منو در این مورد مرتکب نشد!(البته من پارسال اشتباهاتم فراتر از این مورد بودا!! ولی خب اینم یکیش بود!!)

مشاوره امنیت و شبکه در شرایط تغییرات جدید

[به ادامه مطلب مراجعه کنید...]

ادامه مطلب ...
۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

ناک اوت! واحیانا آی تی!

امروز 16 آذر 94 مصادف با روز دانشجو! و هدیه ای که وزارت علوم با واسطه سازمان سنجش عزیزززز! به داوطلبان گرایشهای شبکه و رایانش امن در کنکور ارشد 95 تقدیم کرد: "بهت و حیرت با طعم بلاتکلیفی"

فقط شخص خواجه حافظ شیرازی عزیز امضا نکرده بود که امسال شبکه و امنیت میره زیرمجموعه کامپیوتر!!!

هدیه روز دانشجوی 94 به داوطلبان ارشد امنیت و شبکه

بعد از یک ساعت خواب نیمروزی شدیدا دلچسب! یادم افتاد ثبتنام کنکور شروع شده! میخواستم دربازه کتاب نارنجی ساختمان داده و الگوریتم دکتر یوسفی که همین امروز رسید دستم بنویسم؛ حتی آماده میکرم خودمو که مطلبی بنویسم تحت عنوان "واحیانا کامپیوتر!!" که دیدم نع! سخن دوست خوشتر است!

با هیجان اومدم دفترچه رو دانلود کردم... اما این بار مثل پارسال نبود که نخونمش! خوندمش! خیلی دقیق! حتی گرایشهای رشته های علوم انسانی رو هم خوندم! باور کنید احتمال اینکه شبکه و امنیت رفته باشه اونجاها رو هم میدادم!!

ادامه مطلب ...
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

حسرت گذشته!

بدون شرح!

پیام انگیزشی

۵ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

واما یه چیز به درد بخور!! تمام ریاضی پیش مورد نیاز برای ارشد کامپیوتر و آی تی!!

سلام

واما یه چیزی که گاهی خیلی! اذیت کننده میشه برای داوطلبا، یک سری قاعده و فورمول ریاضی هست که مربوط به دبیرستان میشه بیشترشون... قواعدی که بلد نباشی ممکنه بعضی راه حل های مربوط به یک سری! دروس کامپیوتر و آی تی رو متوجه نشی و نتونی مثلا! بعضی! سوالاشونو حل کنی! بعد فکر کنی که خیلی ریاضی ضعیفی داری و برای همینم اذیت میشی!

جناب دکتر رضوی عزیز از اساتید دانشگاه تهران، لطفی کردن و فایلی رو آماده کردن به اسم: " تمام ریاضی پیش مورد نیاز برای ارشد کامپیوتر و آی تی"!! یه پی دی اف دست نویس منظم خوشکل! کلا 3 صفحه!!

یه عکسی هم جای دیگه پیدا کردم که درمورد فورمولای حد و مشتق هست! اونم گاهی نیاز میشه و اونو هم گذاشتم اینجا..

بروز رسانی!: یه کتابی هم پارسه داشته قبلا، اسکن شده و من از جای دیگه دانلود کردم، همه این ریاضیا رو توضیح هم داده!! 246 صفحه هم میشه! ینی خب عمیق تر اومده گفته این پیش نیازارو که اونم گذاشتم :)  این یکی به درد همه رشته های فنی میخوره ولی چیزی که من خوندم برای کامپیوتر و آی تی همش به درد میخوره... از تابع شرو کرده تا مجانب و مشتق و انتگرال و بست دو جمله ای و الی آخر...

به روز رسانی شگفت انگیز: کتاب الکترونیکی"مجموعه ی کامل ، جامع و ماندگار ریاضیات" اضافه شد! 768 صفحه! شامل هجده فصل! برای اونایی که وسواس بیشتری دارن! و فک میکنن هرچی میکشن از ضعف ریاضی پایه هست!!.

تمام ریاضی مورد نیاز کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی

[برا دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...]

ادامه مطلب ...
۶ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

بانک تست ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم، حلقه ی مفقوده ای که پیدا شد!!!

سلام!

بالاخره امروز بعد از مدتها، کتاب بانک تستی از این دو درس جذاب(الکی مثلا من نابغم!!) به بازار! اومد!! از یه مولف با سابقه که مطمئنا خوب بودن کتابو تضمین میکنه!!...

کتاب بانک تست ساختمان داده و طراحی الگوریتم پوران پژوهش(جلد نارنجی) نوشته جناب دکتر یوسفی مولف با سابقه و مدرس کنکور معروف این دو کتاب!

کتابی که از تابستون همه رو منتظر گذاشته بود! امروز وارد چرخه فروش انتشارات پوران پژوهش شد و بلافاصله!! تماس گرفتم و یکیشو سفارش دادم! چه اینکه برای چون منی! که شهرستان هستم معلوم نیس این کتاب کی از تهران را بیفته بیاد اینورا! از طرفی خیلی هم هیجان دارم زودتر بیاد ببینمش که عایا!! همون جواهری هست که گفته میشه؟؟!! کتابی پر از انواع تست خلاقانه از تمرینای clrs و 600 مسئله دکتر قدسی و امتحانات دانشگاه MIT !!! و غیره و ذالک؟؟؟

بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی

(بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی)

اینطور که پیش از این از محتوای این جواهر!! در محافل کنکوری!! گفته شده بود، ظاهرا کتابیه برای شکستن کمر طراحای کنکور ارشد در این دو درس!! اینطور که با داشتنش میشه هفت خوان رستمو بدون حتی یه خراش ازش عبور کرد!!

ادامه مطلب ...
۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری