دکتر هادی یوسفی، مولف کتابهای پوران پژوهش

سلام دوستان

از جناب دکتر هادی یوسفی عزیز قبل از این کسب اجازه کرده بودم در زمینه اجازه نشر صدا و جزواتشون،  ولی الان که برخی اساتید اعلام عدم رضایت کرده بودن، تصویر پاسخ ایشون رو هم میذارم تا خیال دوستان راحت بشه...

البته من خودم همه موارد مربوط به ایشون رو از سایتا و جاهای دیگه تو نت گیر آورده بودم و اینحا جمع کردم..

*نکته: شماره تماس ایشون در مقدمه کتابهاشون قید شده و بنده تا الان هرنوع سوال درسی یا مشاوره ای(به عنوان صرفا خواننده کتابهاشون) از ایشون پرسیدم پاسخ دادن..(البته تماس نگرفتم تاحالا! فقط پیام دادم بهشون تو شبکه های اجتماعی موبایلی..)

[لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...]

***اینم پاسخ ایشون:

رضایت دکتر هادی یوسفی از نشر و استفاده صداها و جزواتشون

ذکر این کته هم خالی از لطف نیست که کتابهای ایشون که درزمینه کنکور ارشد آی تی و کامپیوتر منتشر شدن(ساختمان داده، طراحی الگوریتم، بانک تست این دوتا، ساختمان گسسته، بانک تست گسسته، مدار منطقی، معماری کامپیوتر، محاسبات عددی)، تقریبا یا بی رقیب هستن یا اگرم رقیبی وجود داره براشون دریک سطح هستن...

به زودی کلاس نکته و تست ایشون درمورد دروس مختلف مخصوصا ساختمان داده و طراحی الگوریتم برگذار میشه!... اگر اون کلاسها رو هم اجازه نشر و استفاده صدا و جزواتشون باشه برای کسانی که امکان یا هزینه شرکت سرکلاسها رو ندارن، دیگه فوق العاده میشه! اگر اجازه نشرش بود و من گیر آوردم، حتما اینجا هم میذارم...

خدا امثال ایشون رو خیر بده که در شرایطی که هیچ احتیاجی به مشهور شدن ندارن(ایشون نزدیک به 12 سال هست که شناخته شده هستن دیگه) ولی باز با افتخار هر کاری برای نشر علم بی منتشون از دستشون بر میاد انجام میدن...

شاید تا الان قریب به هزار نفر! نخبه و رتبه برتر کنکوری به کمک کتابهای ایشون وارد دانشگاه های برتر شدن!...