سلام!

بدون حرف اضافه! عیدتون مبارک!

البته برای کنکوریا، آرزو میکنم این 13 روز عید، نتیجه زحمتاشون بر باد نره :)) به نظرم بهترین دعا برای یه کنکوری توی این ایام اینه که مراقب باشه فاصله عمیق نیفته توی روند درس خوندنش! ;) 

اما یک حرکت تمیز! کاربردی! وسخاوتمندانه! از آقای دکتر حقیقت که انصافا من از بیان ارزشش عاجزم!

دکتر ابولفضل طقی حقیقت

شبکه های کامپیوتری با رویکرد بالا به پایین ویرایش 6

پیش از این طی یک سری اتفاقاتی، که واقعیتش خیلی هم به ما دانشجوا مربوط نیست... که کاری به باعث و بانیش هم نداریم!، اختلافاتی سر انتشار صدای برخی اساتید رخ داده و بود و خود من هم حسب ظاهر، پیش داوری های حقیقتا نابجایی کرده بودم... البته اون بحثا تمام شد و رفت پی کارش!

اصل مطلبی که باعث شد هیجانات روز اول فروردینو بذارم کنار و بیام سروقت وبلاگ، در کنار هدف تبریک به کاربرای عزیز وبلاگ، نشر حرکت جذاب و سخاوتمندانه آقای دکتر حقیقت بود... که در واقع آقای دکتر حقیقت، یه عیدی درست و حسابی دادن به همه دانشجوای کشور!

نیاز به معرفی ایشون البته نیست ولی حسب تکرار بگم که ایشون و دونفر دیگه، اولین دکتراهای رشته شبکه در دانشگاه های ایران هستن (تا قبل از این عزیزان هیچ دانشگاهی در ایران این گرایش رو به عنوان دکترا نداشته...)کتابهای سیستم عامل و شبکه ایشون هم که عملا یکه تاز عرصه ی کنکور ارشد هستن چندین ساله.. مخصوصا سیستم عاملشون که خودش یه پا مرجعه اصلا!

همین چن وقت پیش بود که یکی از کاربرایی که آمار گیر سایت نشون میداد از دانشگاه صنعتی شریف هست، هم نظر گذاشته بود و هم ایمیل، که من در به در دنبال صدای سیستم عامل دکتر حقیقتم!...

این مقدمات به کنار!

ایشون لطفی کردن و در کانال تلگرامیشون به آدرس(https://telegram.me/computerazmoon) اقدام به انتشار رایگان صدای ضبط شده ی سرکلاسیشون از تدریس کتاب شبکه کوروس.راس کردن! کتابی که اخیرا طراحان محترم! کنکور علاقه شدیدی به طراحی سوال ازش نشون دادن و عملا 80 درصد به بالای سوالات کنکور درس شبکه ازش طرح میشه..

از اونجایی که صداها در کانال تلگرامی ایشون قرار داده شده، جهت حفظ کپی رایت! و احترام، اینجا هدف من صرفا اطلاع رسانی بود که دوستان با مراجعه به این کانال اقدام به دریافت صداها کنن، چون خودشون هم تاکید کردن که فقط از طریق کانال ایشون اقدام به دریافت صدا بشه و در سایتها قرار داده نشه، به هر حال نتیجه زحمت چندین و چند ساله یک استاد بخشیش همین روش تدریس ها هست.. اینه که برای دریافت صدا، به کانالشون مراجعه کنید و لذت تدریس روون یه درس سنگین رو ببرید!

فک میکنم حدود بیست و چند ساعت باشه کل 4 فصل... حالا واسه خودم که دانلود شد کامل، میگم که دقیق هر فصلیش چند ساعته.

 

تکرار این نکته هم خالی از لطف نیست که بیش از 400 صفحه!! از این کتاب باید خونده بشه برای کنکور و به نظرم با هر سرعتی هم خونده بشه باز نمیشه به این عمقی که با گوش دادن این صداها میشه مسلط شد به کتاب، تسلط پیدا کنه آدم.. یعنی تضمین میدم به کسی که نخونده هنوز این کتابو یا بخشهاییشو نخونده، که با گوش دادن به این صداها نه تنها سریع تر میتونه بخوندش بلکه به تسلط واقعی!! هم میرسه!

ضمنا ایشون رسما اجازه استفاده از صداهاشون رو اعلام کردن! ظاهرا مشکل سر اقدام برخی سودجویان بوده که جای بحثش اینجا نیست دیگه...

اینم از اصل مطبی که در کانالشون قرار دادن:

-----------------------

د. حقیقت، ارشد کامپیوتر و آی تی, [19.03.16 23:08]
سلام
امیدوارم سال 94 برای همه شما سال پر خیر و برکتی بوده باشد و سال 95، سالی خوب و سرشار از موفقیت، سربلندی و سرافرازی، آرامش و شادی، عشق و خدمت، پاکی و صلح و نیز علم و معرفت برای شما باشد.

@computerazmoon

عیدی دپارتمان کامپیوتر و آی تی موسسه آموزش عالی پژوهش به داوطلبان محترم رشته آی تی که به هر دلیل امکان شرکت در کلاس های شبکه اینجانب را نداشته اند صدای کلاس شبکه 2 بنده از کتاب Ross می باشد. صدای شبکه 1 تغییری نکرده و از همان صداهای قبلی موجود می توان استفاده کرد. فقط خواهش می کنم که این فایل ها در هیچ سایت یا کانالی کپی نشود. لطفا لینک کانال را در اختیار کلیه دوستان خود قرار دهید.

@computerazmoon

فایل های 12 تا 15 به ترتیب مربوط به فصول 1 تا 4 کتاب Ross می باشد:

(توجه: لینک های زیر مربوط به تلگرام هست که من از کانال دکتر حقیقت برداشتم، بنابراین اگر تلگرام داشته باشید روی گوشی یا کامپیوترتون، با کلیک روی این لینکا مستقیما وارد کانال دکتر حقیقت میشید و به جایی که فایلا قرار دارن هدایت میشید و اونجا راحت دانلودشون میکنید. در کل 13 تا فایل از 4 جلسه هست که لینک هرکدومو گذاشتم.)

لینک های تلگرام جلسه اول:

https://telegram.me/computerazmoon/470

https://telegram.me/computerazmoon/471

https://telegram.me/computerazmoon/472

لینک های تلگرام جلسه دوم:

https://telegram.me/computerazmoon/473

https://telegram.me/computerazmoon/474

https://telegram.me/computerazmoon/475

لینک های تلگرام جلسه سوم:

https://telegram.me/computerazmoon/479

https://telegram.me/computerazmoon/480

https://telegram.me/computerazmoon/481

https://telegram.me/computerazmoon/482

لینک های تلگرام جلسه چهارم:

https://telegram.me/computerazmoon/476

https://telegram.me/computerazmoon/477

https://telegram.me/computerazmoon/478

@computerazmoon

--------------------

انصافا نمیشه ارزش این حرکتو بیان کرد!

خداوند، خیرشان دهاد!

تمام!