چه و چرا می نویسم؟!

حدود 4 ماه بعد از کنکور ارشد 94، وقتی دوباره میخوام شروع کنم برای کنکور درس بخونم!؛ اونم کتابایی که سال پیش خوردم! و افاقه ای نکرد... و دوباره باید امسال بشینم بخونمشون! ...عذاب آوره!

اما چه باید کرد؟! بالاخره باید یه جوری دوباره خودمو علاقه مند کنم تا آخرین شانسمو! امتحان کنم.

ضمن اینکه باید دقیق بررسی کنم که چی شد نتیجه نگرفتم؟! اشتباهاتم چیا بودن؟ تقدیر بود؟! یا من بد عمل کردم؟!

مجموعه ی این حرفا رو که با خودم میگفتم به این نتیجه رسیدم که نوشتن! میتونه راه حل خوبی برای 2 چیز باشه!: یکی بررسی دقیق اشتباهاتی که در کنکور سال قبل مرتکب شدم؛  و دیگری! اینکه هم یه جورایی خودمو آروم کنم! و هم اینکه با نوشتن و فکر کردن راجع به کنکور ارشد، خودمو در جریان کنکور قرار بدم تا بسا دوباره علاقه مند بشم کتابای تکراری و مطالب تکراری میل نمایم!

اولش گفتم روی کاغذ بنویسم! دیدم شبیه خاطره میشه! بعد به این نتیجه رسیدم وبلاگش کنم! تا هم موندگارتر باشه هم شاید یکی زد به کلش و سری به این نوشته زد و شااااااااید بعضی اشتباهایی که من مرتکب شدمو بخونه و احتمالا دچار نشه! اگر بخواد برای کنکور کاری کنه!

بعدش با خودم گفتم که بعداز کنکور پارسال تقریبا اومده دستم که منابع خوب برای کنکور آی تی و نرم افزار چیا هستن مثلا، چون انصافا در زمینه منابع بسیار وسواسی بودم و برای کنکور ارشد هم اتفاقا انتخاب منابع مناسب بسیار مهمه و بعضی کتابای به اصطلاح کنکوری که ممکنه شکل و شمایل جذابی هم داشته باشن و کلی هم روشون تبلیغ کنن، بسیار کم ارزشن از دید کنکوری! پس چه بهتر که بیام و منابعی که به نظرم مناسب هستن رو بدور از تبلیغات و این حرفا بنویسم تا شاید کسی سر زد و کمکی بهش شد(گرچه در زمینه منابع کنکور نمیشه مطلق حرف زد) و باز ضمنا! یک سری مطالب و جزوه و فیلم و چیزای به درد بخور برای کنکور آی تی و نرم افزار که طی یک سال گذشته جمع کردم، در حد توان اینجا بذارم شاید! کسی سری زد و براش مفید واقع شد!

حتی میشه خبرای کنکوری هم نوشت!

دلایل قانع کننده ای بودن، نه؟!

امیدوارم به جای درس خوندن، هرروز نیام چن ساعت پای وبلاگ! بعد بشم مصداق: عاقبت سرکنگبین سفرا فزود!