[تجربیات و راهنمایی های یک مارگزیده از کنکور ارشد آی تی]

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

واما کنکور 96، و اما شبکه و امنیت با طعم بلا تکلیفی! چه باید کرد؟! - قسمت اول

ضمن اینکه هنوز درگیر کارای ترخیص از سربازی هستم و از بس پاسکاری شدم بین این سازمان و اون سازمان دیگه نا ندارم! و ضمن اینکه با وجود نگرفتن اون نتیجه ی مطلوب ذهنی! بعد از دوسال کنکور دادن هنوز از رو نرفتم و از کنکور حرف میزنم :دی و ضمن پررویی تمام!، فکرامو کردم و گفتم به هر حال، یک علی کنکوری! هرچی نداشته باشه، تجربه زیاد داره! گفتم باز بنویسم از این کنکور لعنتی شبکه و امنیت...

با همه این مقدمات، به هر حال این روزا روزای گرم اندیشه ی شروع! درس خوندن هست برای کسانی که مث ما نیستن و از نعمت مشمول خدمت سربازی! شدن محروم هستن و میتونن در کنکور 96 شرکت کنن و براش بخونن.

این وسط برای اونایی که درگیر عشق این دو گرایش هستن کماکان دردسر بزرگ پا در هوا موندن بین اینکه بالاخره تو آی تی میمونن یا میرن تو کامپیوتر، اذیت کننده به نظر میاد.

مسیر

گفتم در مورد اینکه با این وضعیت چطور میشه کنار اومد تا روز انتشار دفترچه و نهایی شدن تکلیف این دو گرایش بنویسم.

هم تجربه خودم هم دیدگاه تنی چند! از مشاوران باسابقه کنکور که تو این موسسات مختلف مشغول خدمت رسانی(!) به خلق الله هستن...

توی دو قسمت در این مورد چیزایی به ذهنم رسیده، قسمت اول اینکه اگر بره تو کامپیوتر چه اتفاقات خوب یا بدی میفته؟ قسمت دوم اینکه حالا اگر رفت چه باید کرد؟ که توی ادامه مطلب میتونید بخونید درموردش.

ادامه مطلب ...
۱۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری

سرباز!

سلام بعد از یه مدت خعلی طولانی!

دوهفته پیش، کله ی مبارک رو کچل نموده، راهی کوچه ی غم انگیز سربازی شدم و از همونجا گوشی نازنینمونو هم گرفتن و پست گردن خونه!

خلاصه چن مدت به دور از تکنولوژی و اخبار دنیا علی الخصوص اخبار کنکور ارشد! دیروز رسیدم خونه با یک عدد گردن درد و صورت آفتاب سوخته ی برباد رفته :دی

سربازی

از بعد از نتایج اولیه ارشد هم چیزی ننوشتم تا نتیجه ارشد بیاد ببینم چه کردم، بعد اگر حس و حالی موند و هنوز از رو نرفته بودم، چیزایی بنویسم.

ادامه مطلب ...
۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید مسعود جعفری