سلام بعد از یه مدت خعلی طولانی!

دوهفته پیش، کله ی مبارک رو کچل نموده، راهی کوچه ی غم انگیز سربازی شدم و از همونجا گوشی نازنینمونو هم گرفتن و پست گردن خونه!

خلاصه چن مدت به دور از تکنولوژی و اخبار دنیا علی الخصوص اخبار کنکور ارشد! دیروز رسیدم خونه با یک عدد گردن درد و صورت آفتاب سوخته ی برباد رفته :دی

سربازی

از بعد از نتایج اولیه ارشد هم چیزی ننوشتم تا نتیجه ارشد بیاد ببینم چه کردم، بعد اگر حس و حالی موند و هنوز از رو نرفته بودم، چیزایی بنویسم.

همه ی این حرفا به کنار، نتیجه ارشد اومد و انتخاب اولم قبول شدم!

شبکه دانشگاه امام حسین.

از انتخابای بعدی هم طبق کارنامه نهایی که نگا کردم، سه مورد دیگه بود که رتبم از آخرین رتبه قبولیش بهتر بود، به عبارتی یعنی اگر قبل از دانشگاه امام حسین میزدمشون، قبول میشدم. شبکه صنعتی شیراز، شبکه فردوسی مشهد و امنیت دانشگاه شیراز/

فعلا پشیمون نیستم که چرا اینا رو بعدتر زدم، چون از اول درمورد چیزی که میخواستم تحقیق کرده بودم... طبیعتا اگر رتبم خیلی بهتر بود (در حد زیر 50 مثلا:دی)، جای انتحاب اولم رو دانشگاهایی مث شریف و امیر کبیر و تربیت مدرس و علم و صنعت و شهید بهشتی و امثالهم میگرفتن و هوووووو آرزو بر جوانان عیب نیست!

بعد از این دوباره مینویسم، با پررویی تمام!)))آرام

پی نوشت: یه چیزایی برات خیلی بزرگن. بعد میری از نزدیک میبینی، میفهمی ماجرا چقدر با ذهنیتت فرق داشته. هزینه ش عمر و جوانیته، درآمدش ولی رها شدن و نجات پیدا کردنته ( 1399/12/18)

ای بابا...