لینک مدیا فایر هم قرار داده شد.

سلام! بالاخره پیدا شد!! حل تمرین ویرایش6 شبکه کوروس.راس نوشته ی خود خودشون!

یکی از کاربران وبلاگ لطفی کردن و حل تمرین ویرایش 6 کتاب مرجع شبکه کوروس.راس رو ایمیل کردن برای من

قبلا خیلی گشته بودم فقط ویرایش 5 حل تمرینش گیر میومد که گذاشته بودم تو وبلاگ و البته از هر فصلی همه تمرینا و پرسشای مروری بجز یکی دوتاش با ویرایش 6 یکی بود..

شبکه های کامپیوتری با رویکرد بالا به پایین ویرایش 6

ولی این بار دیگه خود حل تمرین ویرایش 6 پیدا شده! که این دوست خوبمون(هادی مینوفام) لطف کردن و گیرش آوردن

زبانش انگلیسیه و نوشته خود مولفین کتاب اصلی هست! یعنی از درستیشون مطمئنه آدم/

حل تمرین شبکه کوروس.راس ویرایش 6[برای دریافت حل تمرین ویرایش 6 کتاب شبکه کوروس.راس به ادامه مطلب مراجعه کنید]

کلا 154 صفحه هست و هر پرسش یا سوال رو بدون نوشتن صورت سوال حل کرده یعنی باید کتابش جلوتون باشه که بدونید مربوط به کدوم پرسش یا تمرین هست. زبانشم که فارسی نیست! ولی راحت میشه فهمیدش.

حل تمرین فارسی موجود نوشته آرش حبیبی لشگری، یه جاهاییش ایراد داره! اینه که بهتره با این چک بشه که نوشته خود مولفا هست.

من چک کردم کاملا منطبق با ویرایش 6 هست/

اینم از لینک!:

دانلود حل تمرین ویرایش6 شبکه کوروس.راس(لینک مدیا فایر)

دانلود حل تمرین ویرایش6 شبکه کوروس.راس(لینک پرشین گیگ)