شروع مطالعه کنکور ارشد آِ تی

این جا سپیدان است، میز اتاق من! بعد از اولین مرتب شدن! برای شروع دوباره...

انصافاً برای شروع، هیچ کاری بهتر از مرتب کردن جای درس خودن نیست! حالا میخواد خوابگاه باشی و جای درس خودنت تختت باشه! یا خونه باشی و گوشه یکی از اتاقای خونه... در هر حال مرتب کردن اتاق، میتونه پیش مطالعه ی خوبی باشه!

میز مطالعه من

یادداشتای برچسبی(یا همون استیکی نوت!) از پارسال باقی مونده! و خداییش چیزای خوبی هستن برای درج برنامه ها و پیش بینی ها؛ خودم که خعلی باهاشون حال میکنم، واسه همین هنوز نکندمشون! بعضیاشون مال مهر پارساله!!! اون دوتا زرده اون گوشه کنار چراغ مطالعه هم مال همین یکی دو روز پیشه!

کتاب های من!

و کتابایی که یه بار دیگه از قفسه اومدن بیرون و بعد از حدود 4 ماه(از 17 بهمن پارسال به این ور!) یه دستی به سر و روشون کشیدم و با چن تا کتاب جدیدی که نماشگاه کتاب امسال گرفته بودم، با پوزیشن جدیدی! دوباره رفتن توی قفسه سرجاشون! همه از جلو نظام و آماده باش!!